مقالات فلزیاب

تفاوت عمق زنی فلزیاب

طلایاب از چند متری طلا را تشخیص میدهد

عمق زنی فلزیاب چگونه است؟

برای افرادی که به دنبال کاوش و جستجو گنج میباشند یکی از فاکتور های مهم حداکثر عمق زنی فلزیاب میباشد تا بتواند در مقدار عمق مورد نیاز خود به جستجو و کاوش بپردازند و اهداف و اجسام را کشف کند. فلزیاب ها دارای انواع و عملکرد متفاوتی هستند که هرکدام به نحوه ای میتواند در کاوش اهداف به شما کمک کند. در ابتدا نیاز خود از کاوش را پیدا کنید و ببینید زمین شما چگونه است، اگر محدوده شما بزرگ باشد میتوانی با یک فلزیاب شعاع زن کاوش را آغاز کنید.

حداکثر عمق زنی فلزیاب در ردیاب های شعاع زن بستگی به مدل دستگاه متفاوت میباشد، این فلزیاب ها عموما به عنوان فلزیاب دوربرد شناخته میشود یکی از بهترین دستگاه های فلزیاب شعاع زن در بازار آکااس میباشد که توانسته محبوبیت بالایی را در بین کاوشگران بدست آورد. این فلزیاب توانایی تشخیص انواع فلزات گرانبها را دارد و تا 10 الی 15 حداکثر عمق زنی فلزیاب میباشد و تا 1500 تا 2000 متر شعاع کاوش دارد.

    ردیاب هفت آنتن aks

حداکثر عمق زنی فلزیاب نقطه زن بوقی

وقتی که با استفاده از ردیاب طلا محدوده را کاهش دادید حال نوبت به یک فلزیاب نقطه زن میرسد، این فلزیاب ها داری مدل تصویری و بوقی هستند که کار اصلی هردو تشخیص نقطه اهداف پنهان شده در زمین است و تفاوتی که دارند در مقدار عمق کاوش، نحوه عملکرد میباشد فلزیاب تصویری علاوه بر تشخیص فلزات قابلیت نمایش یک تصویر سه بعدی را نیز برای شما فراهم میکند.

حداکثر عمق زنی فلزیاب بوقی با توجه به قطعات استفاده شده، انداره هدف و ابعاد لوپ متفتوت است هرچه لوپ دستگاه بزرگتر باشد عمق بیشتر با میتواند کاوش کند، توجه داشاه باشید عمق دستگاه های پالسی نسبت به vlf بالاتر میباشد. اگر بخواهیم فلزیاب بوقی با حساسیت بالا و عمق کاوش تا 4 متر را به ما معرفی کنیم فلزیاب بوقی نوا پلاس یکی از بهترین ها میباشد.

  • حداکثر عمق زنی فلزیاب 3 الی 4 متر
  • دارای تفکیک عددی
  • حساسیت بالا نسبت به طلا
  • مناسب برای انواع خاک
  • دکمه تنظیم کردن اتوماتیک دستگاه
  • قابلیت شارژ سریع باتری
  •  ۱۲ ماه گارانتی
  • ۱سال خدمات پس از فروش و پشتیبانی

بهترین فلزیاب بوقی

حداکثر عمق زنی فلزیاب اسکنر تصویری

مدل های دیگر از دستگاه های نقطه زن که به عنوان فلزیاب تصویری، اسکنرفلزیاب، فلزیاب مگنومتر شناخته میشود مناسب برای کاوش در عمق های بالاست و میتواند طلای قدیمی را تشخیص دهد، این فلزیاب ها دارای یک نرم افزار تخصصی هستند که اطلاعات مفیدی را در اختیار اپراتور قرار میدهد و مناسب برای کاوش بالای 5 متر است. یکی از بهترین فلزیاب های تصویری که عمق نفوذ بالایی دارد فلزیاب تصویری توربو 20000 میباشد.

  • حداکثر عمق زنی فلزیاب تا 20 متر
  • استفاده از فناوری با سرعت پردازش بالا
  •  قابلیت اندازه گیری هوشمند با بالاترین دقت و کمترین خطا
  •  دارای بالا ترین رزولشن خروجی از پردازش سیگنال ها
  •  نرم افزاری تخصصی، جامع و فوق العاده پرقدرت و کاربردی با کاربری آسان
  •  تحلیل عمق از مهمترین متدهای روش های تخمین عمق
  •  تحلیل نوع خاک منطقه

اسکنر تصویری فلزیاب توربو 20000

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری، خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید فلزیاب دستی همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

خرید فلزیاب از شرکت افشار

برای مشاوره رایگان و عمق زنی فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب افشار 

 09371414171 خط ثابت: 02144569250

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

 

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *