مقالات فلزیاب

طلایاب از چند متری طلا را تشخیص میدهد

طلایاب از چند متری طلا را تشخیص میدهد

طلایاب از چند متری طلا را تشخیص میدهد

بسیاری از کاوشگران و جستجوگران گنج قیل از خرید فلزیاب این سوال برایشان پیش میاد که طلایاب از چند متری طلا را تشخیص میدهد در این مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی این موضوع بپردازیم. در ابتدا باید بگویم که طلایاب یا فلزیاب ها ابزار های الکترونیکی برای تشخیص انواع فلزات هستند که در زیر زمین دفن شده و به شما در تشخیص و پیدا کردن بهتر اهداف کمک میکند.

انواع دستگاه های طلایاب در بازار وجود دارد که کار همگی این دستگاه کشف فلزات با ارزش میباشد اما هرکدام کارایی و عملکرد های گوناگونی را ارائه میدهند که با توجه به نیاز اپراتور و محیط میتواند خریداری شوند و با توجه به این که چه فلزیابی خریداری میکنید عمق کاوش متفاوتی را به شما ارائه میدهد.

برای پاسخ به این که طلایاب از چند متری طلا را تشخیص میدهد عوامل متعددی را باید در نظر گرفت که همگی در عمق کاوش فلزیاب تاثیر دارند، از این عوامل میتوان به مدل دستگاه، شرایط محیطی، نوع فلز، نوع خاک، ابعاد فلز، اندازه لوپ فلزیاب، حساسیت دستگاه اشاره کرد.

برای مثال در دستگاه های بوقی هرچه ابعاد لوپ بزرگتر باشد و فلز شما اندازه بیشتری داشته باشد میتواند در عمق بالاتری به کاوش و جستجو بپردازد. همچنین از عوامل دیگر میتوان به نوع زمین و شرایط محیطی اشاره کرد که در عمق کاوش بسیار تاثیر دارد، برای مثال در زمین هایی که دارای مواد معدنی و مقدار بالایی سنگ میباشد عمق کاوش دستگاه کاهش پیدا میکند.

عوامل موثر در مقدار کاوش دستگاه فلزیاب

  • نوع فلز در تشخیص دستگاه بسیار مهم میباشد هر فلز دارای سیگنال متفاوتی میباشد که واکنش های متفاوتی را ایجاد میکند که با توجه به مدل و کارایی دستگاه فلزیاب تشخیص و تفکیک انواع فلزات متفاوت میباشد.
  • عمق فلز از عوامل دیگری میباشد که در تشخیص تأثیرگذار است و فلز هرچه به زمین نزدیک تر باشد قابلیت تشخیص برای دستگاه فلزیاب آسان تر میباشد.
  • اندازه و وزن فلز نیز در تشخیص آن توسط دستگاه‌های تشخیص فلز تأثیرگذار است. فلزات بزرگتر و سنگین‌تر معمولاً به خوبی توسط دستگاه‌ها تشخیص داده میشوند. بنابراین، تشخیص فلزات کوچکتر و سبکتر ممکن است دشوارتر باشد.
  • محیط زمین و خاک در کاوش از موارد بسیار مهم میباشد، انواع خاک ها وجود دارد که میتواند سیگنال‌ها را دچار اختلال کند و در تشخیص فلزات تأثیر بگذارد.
  • دستگاه های فلزیاب با توجه به مدل دارای حساسیت متفاوتی هستند این حساسیت میتواند به صورت دستی و یا اتوماتیک باشد اگر حساسیت دستگاه را به طور صحیح تنظیم نکنید دستگاه دچار اختلال میشود.

انواع دستگاه طلایاب از چند متری طلا را تشخیص میدهد

فلزیاب های نقطه زن که در مدل های فلزیاب بوقی و اسکنر فلزیاب تصویری در بازار وجود دارند برای تشخیص محل دقیق فلزات میباشند و میتواند کمک بسیار مفیدی در حفاری برای اپراتور ها باشد. با توجه به مدل دستگاه عمق کاوش آنها نیز متفاوت میباشد در فلزیاب های پالسی میتوانید با لوپ یک در یک تا 3 الی 4 متر به کاوش و جستجو بپردازید. در صورت نیاز به عمق کاوش بالاتر میتوانید از فلزیاب تصویری استفاده کنید که مناسب برای حفره، غار، اتاقک نیز میباشد.

طلایاب های شعاع زن نیز از انواع دستگاه های طلایاب میباشند که برای محیط های وسیع است که نقطه مشخصی برای کاوش نیست با کمک این نوع گنج یاب ها میتوانید محدوده را کاهش دهید و سپس با یک دستگاه فلزیاب نقطه زن محل دقیق هدف دفن شده را پیدا کنید.

فلزیاب بوقی نوا پلاس

بهترین فلزیاب بوقی

اسکنر فلزیاب توربو 20000

خرید فلزیاب تصویری توربو 20000

فلزیاب شعاع زن اکااس هفت آنتن

ردیاب هفت آنتن aks

نتیجه گیری طلایاب از چند متری طلا را تشخیص میدهد

در جواب این سوال طلایاب از چند متری طلا را تشخیص میدهد میتوان گفت که مقدار کاوش عمق دستگاه طلایاب به عوامل متعددی بستگی دارد و نمیتوان به یک مورد اشاره کرد، بلکه تمامی موارد را باید در هنگام خرید فلزیاب در نظر داشته باشید، اگر اطلاعات کافی ندارید با کارشناسان ما در تماس باشید تا به شما برای خرید بهترین فلزیاب به صورت رایگان کمک کنند.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری، خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید فلزیاب دستی همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

خرید فلزیاب از شرکت افشار

برای مشاوره رایگان طلایاب از چند متری طلا را تشخیص میدهد با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب افشار 

 09371414171 خط ثابت: 02144569250

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *