مقالات فلزیاب

بهترین طلایاب جهان

تفاوت عمق زنی فلزیاب

بهترین طلایاب جهان و تکنولوژی کارکرد طلایاب

پیدا کردن طلا از دیر باز رویای جویندگان گنج بوده است، به دست آوردن ثروتی کلان در مدت زمانی کوتاه و با ساده ترین روش میتواند هر کسی را ترغیب به گنج یابی کند که این امر سبب میشود تا کاوشگران به دنبال بهترین طلایاب جهان بگردند. اما اولین سوالی که برای افراد تازه وارد ممکن است پیش بیاید این است که آیا فلزیاب طلا را پیدا میکند یا نه ؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که بله طلا نیز مانند دیگر فلزات توسط دستگاههای فلزیاب تشخیص داده میشود. پس فرق گنج یاب با فلزیاب چیست ؟ طلا سیگنال های ضعیفی تولید میکند و به همین دلیل پیدا کردن آن با فلزیاب های معمول دشوار است. فلزیاب های حرفه ای تنظیماتی به عنوان تفکیک دارند و از آن میتوان برای تشخیص فلز با ارزش از فلز بی ارزش استفاده کرد.

اسکنر تصویری فلزیاب توربو 20000

بهترین طلایاب جهان چگونه طلا را از دیگر فلزات تشخیص میدهد ؟

دستگاههایی که به صورت اختصاصی برای پیدا کردن طلا تنظیم و کالیبره میشوند راندمان بسیار بالاتری نسبت به دیگر دستگاهها دارند و شانس شما برای پیدا کردن قطعات ریز طلا با آنها بیشتر است. طلایاب ها علاوه بر اندازه گیری میدان مغناطیسی، ظرفیت القاء مغناطیسی و رسانایی را اندازه گیری میکند و پس از پردازش اطلاعات به دست آمده تشخیص میدهد که فلز یافت شده طلا است یا دیگر فلزات یکی از فاکتورهای مهمی که باعث میشود تا بهترین طلایاب جهان بین طلا و دیگر فلزات تمایز قائل شود “ثابت زمانی” هدف نام دارد.

به صورت کلی شاخص القایی اشاره دارد به میزان جریان مخالفی که در هدف تولید میشود و رسانایی در فلزات به دلیل وجود داشتن همین جریانات است. با اندازه گیری مقدار این جریانات و سرعت حرکت آنها فلزیاب قادر است تا ثابت زمانی اهداف را تعیین کند.

ثابت زمانی بین اهداف به صورت قابل توجهی متفاوت بوده و برای مثال یک تکه کوچک آلومینیوم دارای ثابت زمانی بسیار کوچکتری نسبت به یک سکه یا حلقه ای فلزی است. طلایاب ها به صورت اختصاصی برای پیدا کردن ثابت های زمانی بین ثابت های کوتاه و بلند تنظیم میشوند به بیانی ساده تر برای پیدا کردن طلا که دارای ثابت زمانی ای با مقدار متوسط است کاربرد دارند.

متاسفانه این روش از خطا و اشتباه عاری نبوده و سایز، شکل و عمق هدف میتواند بر روی محاسبه ثابت زمانی توسط فلزیاب تاثیر مستقیم بگذارد. به صورت کلی میتوان دستگاههای طلایاب را طوری تنظیم کرد که فقط در صورت تشخیص طلا بوق زده و هشدار دهند.

بهترین فلزیاب بوقی

معرفی انواعی از بهترین طلایاب جهان

به صورت کلی طلایاب های بوقی به دو دسته تقسیم میشوند. آنهایی که هم از مدارهای القاء پالسی فرکانس پایین استفاده میکنند و هم از مدارهای VLF با فرکانس بالاتر. فلزیاب هایی با تکنولوژی VLF بسیار به طلا حساس بوده اما به فلزات معدنی موجود در خاک هم حساس هستند اما میتوان آنها را طوری تنظیم کرد تا سیگنال های خطا و اشتباه را تا حد بسیار زیادی نادیده بگیرد.

فلزیاب های پالسی برای کار در خاک های معدنی انتخاب هایی ایده آل بوده و میتوانند تکه های طلا را در عمق بیشتری بیابند که همین امر سبب میشود که دستگاه های فلزیاب پالسی کارایی بهتری در خاک ایران داشته باشد.

معرفی بهترین طلایاب جهان پالسی

فلزیاب بوقی نوا پلاس

خرید فلزیاب بوقی

فلزیاب دوکاره کامپکس ایکس ۶

 

این نوع فلزیاب ها نیز همان گونه که از نامشان مشخص است علاوه بر تشخیص فلزات قابلیت نمایش تصویری را دارند که این کار توسط یک نرم افزار انجام میشود. اسکنر های فلزیاب مناشی برای کاوش در عمق های بالا و تشخیص حفره، اتاقک، قبر میباشند.

معرفی بهترین طلایاب جهان تصویری

فلزیاب تصویری xw

فلزیاب تصویری G3-6500

فلزیاب تصویری توربو 20000

فلزیاب تصویری توربو 20000

این نوع دستگاه ها که به نام ردیاب طلا شناخته میشود مناسب برای کاوش در محیط هایی میباشد که در آن نقطه مشخصی وجود ندارد و میتوانید محدوده کاوش را کاهش دهید و در وقت و هزینه ها صرفه جویی کنید.

معرفی بهترین بهترین طلایاب جهان دوربرد

ردیاب هفت آنتن aks

فلزیاب اکااس

ردیاب طلا مگ پرسون

بهترین طلایاب جهان چه عمقی را میتواند جست و جو کند ؟

اگر بهترین طلایاب جهان را بخواهید خریداری کنید در ابتدا باید نیاز خود از کاوش را مشخص کنید، زیرا با اینکه کار همه دستگاه ها تشخیص فلزات با ارزش میباشد اما عملکرد های متفاوتی را ارائه میدهند و شما باید با توجه به نیاز خود بهترین طلایاب جهان را خریداری کنید. دستگاه های طلایاب عمق کاوش متفاوتی دارند و این یک قاعده کلی است که اشیاء بزرگتر را در عمق بیشتری میتوان پیدا کرد و اشیاء کوچکتر را در عمق کمتر.

عوامل بسیار زیادی در عمق کاوش دستگاه فلزیاب و گنج یاب موثر هستند که در پست های قبلی مفصل به آنها پرداخته ایم. عواملی همچون نوع خاک و منطقه کاوش، آب و هوا، میزان معدنی بودن و رطوبت خاک، تکنولوژی دستگاه فلزیاب، نوع کویل همگی از عوامل موثر در کم و زیاد شدن عمق نفوذ فلزیاب هستند.

بالانس دستگاه گنج یاب چیست و آیا لازم و ضروری است ؟

میزان معدنی بودن خاک به منطقه ای که در آن کاوش میکنید بستگی دارد و اگر فلزیاب خود را بالانس نکنید سیگنال های فلزیاب شما نمیتوانند از مواد معدنی موجود در خاک عبور کنند و باعث میشود که سیگنال خطا دریافت کنید. بالانس دستگاه گنج یاب این امکان را به گنج یاب میدهد تا آهن موجود در خاک را نادیده بگیرد.

کجا به دنبال طلا بگردیم ؟

برای پیدا کردن طلا باید در جای درست جست و جو کنید. بهترین راه برای فهمیدن اینکه کجا میتوان طلا پیدا کرد این است که مناطقی که در آنها معدن طلا وجود دارد و طلا استخراج میشود را بررسی کنید و همچنین میتوانید از کتاب هایی که اطلاعاتی در مورد مناطقی که در آنها طلا پیدا شده را در اختیار شما قرار میدهند استفاده کنید.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید انواع گنج یاب از جمله فلزیاب شعاع زن،  فلزیاب تصویری،  فلزیاب بوقی،  فلزیاب دستی همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب و فلزیاب میباشد که  نسبت به قیمت بسیار پایین عملکرد چشم گیری برای کاوشگران داشته باشد در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا کاوشگران در ازای پولی که پرداخت میکنند از دستگاه عملکرد عالی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

خرید فلزیاب از شرکت افشار

برای مشاوره رایگان خرید بهترین طلایاب جهان با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب افشار

09198500180 خط ثابت02144569250

 اینستاگرام شرکت افشار

اینستاگرام فلزیاب افشار

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *