مقالات فلزیاب

قویترین فلزیاب در ایران

اسکنر تصویری سه بعدی

قویترین فلزیاب در ایران

 در این مقاله به معرفی قویترین فلزیاب در ایران میپردازیم از آنجایی که با توجه به نیاز شما این دستگاه ها متفاوت هستند دو مدل از دستگاه های فلزیاب با سیستم های کاری متفاوت را به شما معرفی میکنیم که هرکدام از این دستگاه های گنج یاب در نوع خود بهترین هستند. این فلزیاب مناسب برای جستجو در زمین های معدنی ایران میباشد و دارای ثبات و پایداری بالایی در کاوش و جستجو دفینه های قدیمی میباشد.

به عنوان قویترین فلزیاب در ایران میتوان به فلزیاب بوقی و اسکنر های تصویری اشاره کرد که محبوبیت بالایی نیز در میان کاوشگران دارد و با قابلیت نقطه زنی میتواند کمک بسیار زیادی به اپراتور در حفار کند، کار این دستگاه ها برای تشخیص فلزات میباشد اما تفاوت هایی نیز باهم دارند. فلزیاب های بوقی که با سیستم کاری پالسی میباشند با استفاده از یک دیسک جستجو به کاوش میپردازند.

اندازه دیسک یا همان کویل فلزیاب در میران کاوش شما تاثیر دارد عامل دیگری که در مقدار کاوش شما مهم است اندازه فلز میباشد هرچه ابعاد این دو بیشتر باشد عمق کاوش دستگاه بالاتر میرود، اگر دنیال کاوش در عمق 3 الی 4 متر هستید این فلزیاب ها با قدرت تفکیک میتواند راهنمای خوبی برای شما باشد.

همان طور که در ابتدا به آن شاره کردیم قویترین فلزیاب در ایران میتواند اسکنر تصویری نیز باشد این فلزیاب ها دارای سیستم کاری مگنومتر هستند و برای تشخیص دفینه های قدیمی در عمق بالا مناسب میباشند و نه تنها فلزات با ارزش را تشخیص میدهد و شما را از وجود حفره و اتاقم با خبر میکند یک تصویر سه بعدی را به شما نمایش میدهد.

قویترین فلزیاب در ایران

معرفی قویترین فلزیاب در ایران برای کاوش دفینه

اگر به دنبال یک دستگاه فلزیاب با عمق کاوش بالا هستید که قابلیت آنالیز داشته باشد فلزیاب تصویری TURBO 20000 گزینه مناسبی برای شما است این فلزیاب که به عنوان قویترین فلزیاب در ایران نیز شناخته میشود و از بهترین امکانات و تکنولوژی های روز دنیا استفاده کرده که آن را به یک دستگاه بی رقیب تبدیل میکند.

این فلزیاب دارای یک دفترچه راهنمای فارسی میباشد که تمام نیاز های شما برای کار با نرم افزار ویژیوالایزر فراهم کرده با استفاده از این نرم افزار میتوانید در کنار تشخیص عمق از با ارزش بودن و یا بی ارزش بودن فلز پیدا شده را تشخیص دهید این دستگاه فلزیاب مناسب اهداف قدیمی در عمق بالا میباشد.

برای کاوش با این فلزیاب نیاز به یک لپ تاپ و نرم افزار مخصوص دارید تا با استفاده از آن به بررسی و ارزیابی اسکن مورد نظر بپردازید و بهترین نتیجه و عملکرد را از این فلزیاب بگیرید. این فلزیاب امکان ذخیره اسکن گرفته شده را دارد و یک تصویر سه بعدی را نمایش میدهد و به دلیل بی سیم بودن به راحتی از طریق بلوتوث به لپ تاپ متصل میشود.

در کنار این فلزیاب قدرتمند یک سیستم لایو اسکن نیز وجود دارد که امکان نمایش زنده در لحظه را برای شما فراهم میکند و ابزاری برای بررسی سریع اهداف داخل زمین میباشد توجه داشته باشید که سیستم لایو اسکن قابلیت ذخیره سازی را ندارد و اطلاعات در همان لحظه بر روی صفحه به اپراتور نمایش داده میشود.

هنگام خرید قویترین فلزیاب در ایران این نکته توجه کنید که دستگاه های تولیدات خارجی امکان دارد که مناسب برای کار در خاک ایران نباشد و درصد خطا کار با این نوع دستگاه ها زیاد باشد ولی این فلزیاب به گونه ای طراحی شده است که در خاک ایران به راحتی میتوانید به کاوش بپردازید و قابلیت استفاده در انواع خاک ها را برای شما فراهم میکند.

خرید فلزیاب تصویری توربو 20000

  • فلزیاب بوقی

فلزیاب بوقی نوا پلاس از قویترین فلزیاب در ایران است که برای شناسایی فلزات و گنجینه های دفن شده به کار میرود این فلزیاب با دقت بالا و قابلیت تشخیص حرفه ای، برای کاربران طراحی شده و مناسب برای علاقمندان به جستجو دفینه های دفن شده میباشد. در ادامه این مقاله به بررسی این فلزیاب بوقی قدرتمند میپردازیم.

این طلایاب یکی از جدیدترین مدل از فلزیاب های پالسی میباشد که دارای حساسیت و دقت بالایی است و قادر به کشف مکان اشیاء فلزی میباشد که کاوشگران میتوانند با اطمینان به کار با این دستگاه بپردازند این دستگاه امکان تفکیک عددی برای تشخیص انواع فلزیاب را دارد و همچنین دارای بالانس اتوماتیک میباشد که شمارا از انجام بالانس دستی راحت میکند.

فلزیاب بوقی NOVA دارای سیستم کاری PI (پالسی) است و دارای قدرت تفکیک دقیق با حداقل خطا میباشد این فلزیاب قدرتمند در مقابل دستگاه های هم قیمت خود حساسیت بالاتری نسبت به طلا دارد فقط به این نکته توجه داشته باشید قبل از کار با این فلزیاب از شارژ کامل دستگاه اطمینان داشته باشید تا دستگاه با قدرت بیشتری کار کند.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید انواع گنج یاب از جمله فلزیاب شعاع زن،  فلزیاب تصویری،  فلزیاب بوقی،  فلزیاب دستی همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب و فلزیاب میباشد که  نسبت به قیمت بسیار پایین عملکرد چشم گیری برای کاوشگران داشته باشد در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا کاوشگران در ازای پولی که پرداخت میکنند از دستگاه عملکرد عالی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

خرید فلزیاب از شرکت افشار

برای مشاوره رایگان خرید قویترین فلزیاب در ایران با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب افشار

09198500180 خط ثابت02144569250

 اینستاگرام شرکت افشار

اینستاگرام فلزیاب افشار

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *